Mål för 2014

Jag har ju hur mycket släktingar som helst runt om i världen, i tex Boden och Stockholm men inte bara i Sverige utan också i Florida m.m 

Mina mål och planer för detta året är att ta kontakt med släktingar och se om jag kan få komma och bo hos dem en kortare tid, kanske passa deras barn, ta hand om hunden när dem jobbar m.m 
Men samtidigt åka runt och se mig om kring, träffa massa nya människor och verkligen skaffa mig minnen. 
Hade varit så himla häftigt... 

Skall prata med pappa och mamma och sedan sätta igång och små planera lite. Jag har inget emot att åka själv och eftersom jag pluggar på distans kan jag ju verkligen ta första bästa flyg när jag vill. Vem vet, imorgon kanske jag sitter på ett flyg till någon släkting, haha nja, lite framförhållning är nog bra, men ungefär så kan det kanske bli ;) 

Åh, jag ser verkligen fram emot detta året! 



  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0