Måndag

Hallå hallå! 

Måndag och ny vecka, tror jag skriver något liknande varje måndag? Haha iallafall så stämmer det ju. 

Själv så hade jag gärna haft helg någon dag till, börjar små tröttna på att vara helt ensam hemma, har ju Spyker som sällskap men han är inte riktigt så pratglad och han kommer aldrig med några bra svar när jag behöver hjälp med något.... Nä jag skall inte klaga, trivs jätte bra med denna skolformen. 

Idag skall jag plugga engelska, ha mentorssamtal och ikväll skall jag åka med mamma in till Kinna, hon ska klippa sig plus att vi ska handla både mat och kläder. 

Har dessutom världens beslutsångest... Det nya Beauty and the beast avsnittet har kommit ut idag och jag vill så gärna se, men jag och Malin har inte hunnit ikapp mig än och jag vill helst inte titta utan Malin nu, fattar ni vad jobbigt eller?! Tror jag struntar i att titta på det idag och väntar så länge jag bara klarar... ;) 

Nu ska jag ta en till macka, tvätta ansiktet och sedan fortsätta plugga. 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0