Måndag

Måndag idag, känns så där måste jag säga... Hade gärna haft lov i någon vecka till ;) 

Idag skall jag små pyssla lite med mitt rum, just nu önskar jag att det var lite större så att allt jag vill ska få plats får plats men ändå så älskar jag att det är så litet. 
I sommar är planen att riva ner väggen mellan mitt och Idas rum och göra mitt rum lite större, samtidigt skall vi fixa större fönster och lite sånt, tror det kommer bli jätte bra och jag längtar tills det är gjort ;) 

Jag har beställt mer kort, femtio stycken faktiskt, jag beställde ju 100 gratis kort förra veckan så dem borde komma nu någon gång och så fick jag ett erbjudande om femtio extra gratis kort och det tänkte jag ju inte strunta i.
Jag vill nämligen ha en fotovägg med ljusslinga runt men jag har ingen aning om vilken vägg jag skall använda, taket (snedtak) hade varit perfekt att använda men jag tror att korten skulle bli för fuktiga och kalla då taket inte är speciellt bra... Får kolla med pappa vad han tror :) 

Nu skall jag sätta igång med min Glädje burk :) 

Puss

Min frukost :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0