Moviefreak

God morgon

 

Satt uppe till *host* klockan fem *host* och tittade på Beauty and the beast, kan inte få nog utav den serien och jag gissar på att jag kommer få panik när det inte finns mer avsnitt att se... (försöker förbereda mig mentalt)

Trots att jag gick och la mig vid fem gick jag upp vid ca elva och mina syskon som gick och la sig mycket tidigare än mig ligger fortfarande kvar i sina sängar, mesar ;)

Nu har jag "precis" ätit köttbullemacka till frukost och nu sitter jag framför Alex data för att titta på några avsnitt av, kan ni gissa vad?, självklart är det Beauty and the beast. Vad annars lixom ;)

Idag händer inget speciellt, skulle vilja åka in till Göteborg lite senare och titta på ett par jeans plus en födelsedagspresent till Mamma, annars kanske jag åker imorgon, vi får se vad som händer helt enkelt.

Höres, puss

 

 Oavsett vilken dag det blir får Malin följa med, och läser du detta (Malin) innan jag hinner prata med dig om att du skall följa med så skall du veta att du inte har något val ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0