Ny vecka

Hallå hallå.

Tittade klart på alla avsnitt utav Beauty and the beast igår kväll, det sista avsnittet var fruktansvärt men lätt det bästa i hela serien, som tur är skulle det nya avsnittet sändas i USA idag och det finns redan ute på hemsidan där jag tittar, snacka om att ha tur, däremot kommer det ju då dröja en vecka till jag får se avsnitt tio... 
Haha, vilka problem jag har ;) 

Idag skall jag ägna mig åt engelska, det är en jobbig kurs så jag är inte alls peppad... Men jag måste. I eftermiddag  skall jag ha mentorssamtal men annars händer inget alls. 

Vi hörs, puss





Kommentarer
Mickaela

Hej! Jag undrar bara var du kollar på serien Beauty
And the beast... Älskar serien och orkar inte vänta
1 vecka emellan. :-) Var kan jag se el ladda hem
Avsnitten som sänds nu?

Mvh Mickaela

Svar: Här är en länk till sidan där jag tittar och där finns alla avsnitt utefter hur dem sänds i USA, alltså ända fram till säsong 2 avsnitt 10 och nytt avsnitt kommer varje måndag :) : http://www.watchseries-online.eu/category/beauty-and-the-beast

Det är däremot ingen svensk text på avsnitten men dem pratar väldigt tydligt så det är lätt att förstå, tycker iallafall jag :)

När du klickar in på det avsnittet du skall se väljer du Novamovie (eller liknande) den länken brukar ligga näst längst upp, det är den sidan jag använt mig utav så jag vet att den funkar :)

Visst är det en helt grym serie?! Och ja, han är rätt snygg ;) :D
Emma Palmgren

2014-01-23 @ 23:03:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0