One direction

Nu har jag gått och blivit riktigt beroende utav one direction, men dem är ju riktigt bra och väldigt snygga! Hehe...

Liam är min favorit om jag nu vågar skriva det öppet, haha, nej men jag tycker om alla för alla tillför något till gruppen, men ja, måste jag välja en som favorit så är det Liam, lätt. 

Hela dagen har jag försökt hitta någon som säljer en eller två ståbiljetter, dem kommer nämligen till Stockholm i sommar och jag hade så himla gärna velat gå. Men jag får väl ge upp för denna gången och vara redo nästa gång dem kommer till Sverige! 
Men känner ni någon som säljer en eller två ståbiljeter till någon utav deras konserter i Stockholm så HÖR AV ER TILL MIG! :D 

Planen hade varit att åka buss upp någon dag innan, bo hos någon utav mina släktingar som bor i Stockholm och sedan åka hem några dagar senare. 
Hade ju varit sjukt kul! 

Tror jag skall kolla runt hos släktingarna och åka upp oavsett om jag lyckas få tag på biljetter till 1D eller inte, då kan jag ju åka precis när jag vill, kanske redan i vår? Återstår att se helt enkelt :) 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0