Onsdag

Onsdag idag och jag längtar till helgen. 

Blir nämligen fest på fredag med Julia och så sover jag kvar i Göteborg och sedan skall jag hem och köpa gymkort och gymma på lördag. En bra helg helt enkelt! 

Skall bli så himla skönt att komma igång med träningen igen, kommer träna på kvällarna med Alex och Therese, några pass då och då och fokus kommer ligga på att hjälpa och peppa Alex för då tränar jag själv hårdare utan att jag tänker på det :) 

Idag känner jag mig sämre, eller asså, det är så svårt att förklara. Jag är pigg men har så sjukt ont i huvudet och små hostar till och från. Men jag tar tabletter, nässprej och hostmedicin så jag är på bättringsvägen iallafall. Det värsta är bara att tabletterna inte hjälper mot huvudvärken, för det är den som är det värsta. 

Denna veckan ligger jag lågt med plugget, som sagt. Har examination i engelskan på fredag men mer än så blir det nog inte. Kanske tillbringar söndagen åt att plugga i för sig, så att jag kommer igång inför nästa vecka. 

Åh, igår tittade jag och mina systrar på Kalle Stropp, Grodan Boll och deras vänner, filmen finns på youtube så vi satt som klistrade, så himla kul att höra deras röster som väcker massa minnen.

Nu skall jag ta något att äta, har legat uppe i sängen i flera timmar och bara varit, så nu blir det "frukost" 

puss

Låg och läste lite imorse vilket kändes bättre med huvudvärken, tror det beror på att jag läst den så många gånger så att jag kan den vilket gör att jag bara läser orden och inte riktigt tänker. 
Iallafall, en riktigt bra bok! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0