Onsdag

Suttit och pluggat ett bra tag nu, däremot funkar inte Google drive för mig idag, vilket gör att jag inte kan jobba då det är där jag skriver allt till mina uppdrag så att jag bara kopierar in det i Novo sedan.

Det roliga är ju att jag väljer att skriva där för skulle då datan gå sönder finns allt på internet så att jag kan nå det från vilken data jag än vill, vilket är kanon, blir ju lite jobbigt då när den sidan inte funkar bara... 

Har iallafall spelat in en ljudfil på engelska om en skräckfilm jag sett, tog filmen Mirrors men valde mellan den och Dead silence, hade lite beslutsångest först ;) 
Men nu är den färdig och bra! 

Ikväll blir det som sagt kören men innan det skall jag äta och fixa iordning mig. 

Hörs, puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0