Ont i huvudet

Dagen idag har varit ganska lugn, har kollat på film med Malin och bakat chokladbollar. 

En fruktansvärd huvudvärk kom smygande mitt på dagen och sitter fortfarande i, gör sååå sjukt ont! 
Det gör ont typ bakom ögonen, i och runt öronen och som "vanlig" huvudvärk. Känns dessutom som att jag har feber i, bakom och runt ögonen, sjukt svårt att förklara men det känns så. Haha låter helt sjukt. 
Tabletter hjälper inte heller för den delen. 

Därför har det blivit lite mindre plugg idag än vad som först var tanken imorse, orkar inte konsentrera eller anstränga mig. 
Men det är som pappa säger :varför skulle jag klara mig ifrån allt när alla andra är sjuka? 

Nu har vi iallafall varit och tagit in hästarna så jag och Malin skall kolla på filmen Homefront, en av våra favorit skådespelare är huvudrollen så vi hoppas att den är lika bra som hans röst är härlig att lyssna på, hehe ;) 

Vi hörs mer senare eller imorgon! 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0