Rastat moppen

Nu har jag och Alex varit ute och rastat moppen, haha jo eller hur ;) nä, men jag håller nämligen på och ska baka en överaskning till ikväll eftersom mamma fyller år och då visade det sig att vi inte hade något socker (tack vare Malins chokladbollar) och nästa buss skulle inte gå förens om två timmar... 

Så Alex och jag klädde på oss och åkte moppe till hyssnahandel, Haha kan säga att folk tittade ;) Men vilken normal människa åker moppe i snö och -1,3 grader, egentligen? 

Men det var faktiskt roligt, säger jag som hatar att åka moppe... Framförallt sedan Alex olycka... ;) 

Men nu har vi köpt socker och grädde iallafall så jag och Ida skall ta och baka nu, hörs! 

Puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0