ready

Så då var min mys stund över, (sedan en stund tillbaka) och jag sitter nere i soffan och gör mig redo att starta dagen på riktigt, känner mig jätte utvilad efter att ha legat och läst i en timma så det får nog bli något av en tradition, mer eller mindre. 

Malin är hemma och sjuk, ni ska höra henne... Usch tycker så synd om henne men jag får försöka passa upp på henne med dricka, hostmedicin och något litet att äta då och då så att hon klarar sig. 

Vi skall även titta på Beauty And The Beast senare idag, vilket jag verkligen ser fram emot!! :D åh, helt sjukt vad jag tycker om den serien. 

Idag skall jag städa lite har jag tänkt, små pyssla och plugga. 
Har även tänkt baka något gott, tror det får bli chokladbollar faktiskt :) 

Vi hörs, puss



Hehe... Han är ju snygg iallafall... Hehe.. ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0