Sjukling

God morgon! 

Jag vaknade upp helt kallsvettig imorse, har ont i hela kroppen, feber, sjukt ont i huvudet och ont i öron och näsa. Har aldrig känt sådant tryck på öronen och bihålorna innan men jag hoppas att det minskar under dagen. Dessutom har vi inga värktabletter hemma men jag tror och hoppas att mamma skulle köpa det när hon slutar runt ett, får försöka klara mig tills dess helt enkelt. 
Har känt mig lite krasslig sedan utgången i lördags men jag gissar på att det slagit till ordentligt nu... Kanske inte det bästa att stå ute i linne med helt öppen rygg mitt i natten. Menmen, hade en rolig kväll iallafall ;) 

Får se hur min dag kommer se ut, just nu vill jag bara krypa ner i sängen igen och lyssna på regnet som smattrar mot fönstret men jag får väl försöka rycka upp mig och göra något vettigt.

Fick även mejl om att de sista femtio korten är påväg så dem borde ligga i brevlådan i eftermiddag, får se om dem är lika fina som de hundra korten jag fick igår, några var nämligen lite sämre kvalité men jag hoppas att det inte kommer synas! Men sen tycker jag ju inte att det gör så mycket eftersom det bara har kostar mig ca 70 kr för 150 bilder. 

Vi hörs, jag hoppas ni får/har en toppen dag! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0