Smärta

God middag. 

Idag vaknade jag upp och har sträckt mig i vaden och baksida lår, inte särskilt skönt alls så jag hoppas att det går över snart. 

Kom på nu när jag skulle gå in och blogga att jag glömde blogga igår efter hästarna, men jag bloggar nu iallafall ;) 

Kören igår gick bra, ja, vad finns det mer att säga? Och att ta in hästarna efter kören gick också bra. 

Idag hoppas jag att Google drive funkar, annars vet jag seriöst inte vad jag skall göra... 
Har inte behövt logga in på det än så jag har ingen aningen om det funkar eller inte, men jag hoppas innerligt att det gör det! 

Engelska och naturkunskap, funkar driven skall båda skickas in idag annars får jag mejla min mentor och kolla vad jag ska göra... Det suger om jag måste skriva om två nästan helt klara uppdrag. 

Jaja, vi hörs. Puss! 

Mitt hjärta!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0