Take it easy

Tar det lugnt idag med och jag tänker mejla min mentor och säga att denna veckan får gå i slowmotion där jag skall fokusera på att bli bättre, har sån "huvudvärk" och visst tabletterna hjälper men det tar inte bort all smärta, så jag får ta det lilla lugna i några dagar. 

Har däremot tömt diskmaskinen och fyllt på nytt, klarade inte av att bänken såg ut som ett bombnedslag så då fick jag ju göra något åt det. 

Dessutom har jag satt in alla viktiga papper som jag fått sedan jag fyllde arton i en pärm, bankpapper, räkningar m.m Jag är inte den som kräver att allt är tipp topp men när det gäller pengar vill jag ha Full koll, det är nog en positiv egenskap ändå. 

Jag har även bestämt att minst femhundra kr utav mitt studiebidrag kommer sättas in på mitt sparkonto varje månad, tanken är att spara till att någon gång kunna flytta hemifrån men vi får se vad som händer i framtiden. En ny mobil står ganska högt upp på listan dessutom... 

I vilket fall så är klockan redan ett och jag får se vad jag skall hitta på. Vill inte ligga i soffan hela dagen men jag vet inte om jag orkar göra något annat någon vidare längre stund. 
Sedan känner jag att det är skönt att passa på att slappa på riktigt nu när jag är sjuk och verkligen vila upp mig. 

Nu skall jag kolla om vi har något jag kan ta till lunch, tror vi har mini pizza och nudlar går ju fort att göra... Hm.. 

Vi hörs puss

När jag köper nu mobil får det bli en iPhone av något slag. Denna iPhonen jag har nu har jag haft evigheter känns det som.. ;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0