Temlor

Vaknar upp med världens hemskaste mensvärk, som att det inte räkte att vara dunder förkyld lixom. 
Just nu har jag väldigt ont så jag hoppas att tabletterna hjälper för en gångs skull... 

Fredag idag, rätt skönt ändå. Nu har jag ju missat skolan denna veckan då jag är sjuk men en fredag är ändå en fredag ;) 

Nu skall jag gå och kolla om vi har allt för att baka egna semlor (temlor som Ture Svensson säger), jag har aldrig gjort det innan men jag bakar och lagar bäst mat när jag är ensam hemma så jag tror att det skall gå bra. Här i våran familj tycker alla om semlor, Ida tycker däremot inte om mandelmassan men den är lätt att ta bort och pappa och jag är väl dem som skulle kunna äta semlor varje dag ;) åh det skall bli såå gott!... 

Vi hörs senare, puss




Kommentarer
Lal

Vart köper du dina foton du beställer och hir många får du för 75kr eller vad det var du betala för dom?:)

Svar: Jag köpte dem på FUJIdirekt, och dem har det så toppen så när man registrerar sig får man hundra kort gratis (39kr porto) sedan hade jag bara turen att jag hann registrera mig innan dem kom ut med erbjudandet "nytt år" eller vad dem nu kallade det, så då fick jag femtio gratis kort (39kr porto). Jag rekommenderar dig verkligen att beställa kort där ifrån, super enkelt och korten blir jätte fina! Det tar ca två arbetsdagar så kommer korten i brevlådan! :D
Emma Palmgren

2014-01-10 @ 13:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0