The end is near

Åh, börjar bli riktigt nojjig nu... Är på säsong 1 avsnitt 22, alltså det sista på första säsongen, vilket innebär att det bara är åtta avsnitt kvar att titta på, det här måste ju vara det värsta med att titta på serier som spelas in samtidigt som man är beroende utav dem, bättre med serier som tex OTH och Lost. 
Deprimerad, ja en aning. 

Imorgon har jag tänkt åka in till Göteborg, skall verkligen se till att köpa mig ett par jeans så jag tänker inte åka hem förens jag köpt ett par! Punkt slut. 

Nu skall jag titta på något avsnitt till och sedan gå och lägga mig, vill komma iväg i hyffsad tid imorgon plus att jag måste hinna duscha innan. 

kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0