Tisdag

Har känts som onsdag hela dagen så jag har gått och förberett mig för att åka till kören, det var inte för bara en stund sedan som jag kom på att det bara är tisdag idag. Haha bra jobbat ;) 

Idag har jag jobbat med en idrotts uppgift och varit med på en lektion i naturkunskap, bra dag ändå... 

Tror jag skrev igår att jag beställt hem två halsband... (?) och dem kom idag :D 
Hur grymt!? 
Var nämligen så att jag "vann aktionen" på Tradera igår och sedan betalade jag med en gång och då kom halsbanden idag, kanon! 

Halsbanden var finare än vad jag förväntade mig så jag är verkligen nöjd. 

Nu har jag och Malin börjat titta på Beauty and the beast tillsammans, jag har alltså börjat titta om på serien och den är absolut lika bra andra gången! Jag sitter med stora ögon och är mer koncentrerad än vad Malin är som inte har sett den innan, men serien är ju så himla bra! 

Ikväll skall jag titta på några mer avsnitt med Malin, jag vill att hon skall komma ikapp mig så att vi kan titta på dem nya avsnitten som kommer ut varje måndag... Några dagar på mig helt enkelt ;) Sedan skall jag titta på The perks of being a wallflower, har velat se den ett tag nu och jag såg att min kusin Hedvig skrivit om den på sin blogg så nu skall jag ta mig i kragen och titta på den. 

Vi hörs, puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0