Today

Dagen har varit lång, nästan för lång. Har tagit det lugnt, läst, suttit framför datan och varit hos hästarna, så en ganska onödig dag ändå. 

Imorgon skall jag in till Skene vid två för några ärenden, har inte bestämt om jag skall skriva om det här än eller om jag skall strunta i det, så ärenden får summera det hela så länge.  
Skall även plugga engelska och förbereda mig inför examinationen som jag har på fredag. 

Åh, ni kan inte gissa vad jag har gått och blivit helt beroende utav... Hemsidan Stallet.se, haha, hade det för flera år sedan och i föregår eller något bestämde jag mig för att logga in och kolla hur det ser ut där nu, några år senare, och nu är jag fast. 
Rätt kul ändå för det är verkligen ett "barndoms" minne att sitta och pyssla med designer och djur ;D 

Nu skall jag snart gå upp och lägga mig och läsa, har snart läst ut första boken i Femtio nyanser serien vilket suger för Lena har bok nummer två så jag kan inte fortsätta läsa den när jag är klar... Läser du detta Lenis får du väldigt gärna lämna tillbaka boken så snart som möjligt :) :* 

Vi hörs imorgon. Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0