Usch

Vaknade upp samma tid som igår, gick och la mig tidigare än vad jag gjorde i måndags men ändå vaknar jag upp helt död idag och super utvilad igår... Jaha, sjukt trött i huvudet så nu skall jag ta tabletter och hoppas att det hjälper. 

Idag skall jag plugga både engelska och naturkunskap, precis som igår. 
Och i kväll blir det kören, egentligen skulle jag behöva plugga men jag missade förra veckan av samma anledning så.. jag får helt enkelt ta den tiden till kören ändå :) 

På morgonen nu har jag tittat på gårdagens PH avsnitt, tänker inte ens säga något om att Jeppe är inne igen. Usch nej, bättre jag håller det för mig själv. 

Nu skall jag ta något mer att äta, rasta Spyker och sedan fortsätta plugga. 

Puss

Hehe... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0