Vuxenpoäng

Har precis betalt mina första räkningar, vuxenpoäng till mig. Haha, nej men det var inte alls svårt! 

Har tillbringat dagen i soffan framför serien Awkward, klar med säsong ett nu men säsong två hackade och det vart jätte segt. En bra serie iallafall, den mest realistiska serien jag tittat på måste jag nog säga, nog därför jag gillar den så mycket. Man kan lixom känna igen sig mer än vad man kan i tillexempel TVD, för hur mycket jag än önskar att tex Damon och Klaus skulle finnas i verkligheten, förstår jag ju att något liknande aldrig skulle hända i verkligheten. Tyvärr ;) 

Nu på kvällen har vi syskon tittat på sista Harry Potter filmen, dödsrelikerna del två, och visst kom det lite tårar här och där, sjukt bra film och de båda dödsrelikerna är de bästa filmerna i HP serien. Och jag älskar att Neville Longbottom fick agera hjälte i sista filmen och verkligen visa att har är någon. 

Nu skall jag upp och sova och hoppas att jag mår bättre imorgon! 

Puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0