Warm Bodies

Igår kväll/natt tittade jag på Warm Bodies och jäklar vad bra den var! Så himla mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara, absolut över mina förväntningar. 

Jag har väldigt bred filmsmak och jag tycker om det mesta, svenska filmer har jag lite svårt för då svenskar är så oerhört sega och efterblivna i filmer, kanske bara jag som tycker det? Men jag har vissa svenska filmer som jag tycker är bra tex Hypnotisören och Maria Wern Inte ens det förflutna, så jag drar verkligen inte alla över en och samma kamm. 

Men iallafall, åter till Warm Bodies, en riktigt feel good film (i min mening) och jag kunde inte sluta le, kan haft att göra med att R som det handlade om var sjukt likt en kille jag känner utseendemässigt, men också för att filmen är väl gjord, fin men ändå tänkvärd och framförallt R's tankar bidrog till att jag njöt när jag såg filmen. 

Rekommenderar er verkligen att se den, men gå inte in med för höga tankar bara, en perfekt film när man vill "ta dö på lite tid", haha säger jag som såg den när jag borde sovit ;) 

Så ja, sevärd film, absolut. Snygg kille, ja. Mycket kärek, yes. Döda snubbar, öh ja. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0