Back on track

Hej allihop! 

Nu är jag precis hemkommen från gymmet, jag har inte varit där på nästan hela sommaren så det var verkligen på tiden nu! Usch, aldrig ett så långt uppehåll igen! 
Iförsig har jag ju tränat hemma och det har blivit väldigt mycket cykelturer och joggingrundor men ändå...

Jag och Alex gymmade medan pappa handlade mat så vi slapp tänka på busstider vilket var väldigt väldigt skönt. 

Igår åkte hela familjen till Gunnebo slott, det var riktigt fin natur och vädret var för bra (hade ställt in oss på regn=jeans och lång tröja, så det blev varmt), jag fick några fina bilder som jag kan lägga upp här på bloggen om en stund. 

Efteråt åkte vi till Tjuvkils huvud där vi satt och lyssnade på havetsvågor och fikade, vi hade med oss vaniljbullar och plättar (glömde muffinsen hemma...) så det blev riktigt go fika. Avslutade dagen med att plocka fina snäckor och kasta macka innan vi åkte hem för att äta god mat. 

Idag har jag tänkt städa och möblera om i mitt rum. Vet inte riktigt hur jag vill ha det och det känns så opersonligt och stelt just nu, trots att jag har en hel vägg full med personliga foton så känns det inte som mitt rum... 
Jag är inte van vid att ha ett rum med så högt i tak, i Kärra blev det lättare mysigt eftersom det var så lågt i tak men nu ser det så naket ut. 
Mitt gamla rum här i Almered var väldigt litet och hade snedtak vilket var väldigt mysigt så där fick jag verkligen en klar bild av hur jag ville ha det, men det får jag inte i mitt nya rum, haha vilka problem alltså ;) 

Vi hörs, kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0