"Den vackraste stunden i livet var den när du kom"

Hej allihop! 

Åh vilket fint sommar väder det är, verkligen helt underbart! 

Igår åkte vi för att ta ett kvällsdopp i Härsjön, jag blev däremot stucken utav en jordgeting på handen precis när vi kom dit så att hela handen + upp till armbågen svullnade upp och det gjorde svin ont. Blev inget badande för mig utan jag satt snällt och tittade på när dem andra badade och mumsade i mig en hel del mariekex ;) 

Blev iallafall sedan upphämtad utav två kompisar, vi åkte till Bollebygd, hem till ena kompisen, hämtade upp en kompis till min kompis och så åkte vi till en strand där vi typ bara hoppade ur bilen innan vi vände hem igen. Dem skjutsade hem mig så att jag var hemma runt 02:00 och då gick jag och la mig efter att jag hade suttit och pratat med pappa och *********. En kanon fredag med andra ord :) 

Idag gick jag upp vid åtta, satt och redigerade bilder från igår innan jag la mig och solade i några timmar. 
Vi barn åkte till Lygnern runt två tiden och vi kom hem nu 17:00 efter massa bad och solande, har nog fått lite färg :) 

Nu skall vi snart grilla grillspett och ikväll skall vi spela kubb och badminton, denna helgen är grym! 

kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0