En grym helg!

Hej!

Jag kom hem igår efter att ha tältat vid lilla Hålsjön fredag till lördag, pappa fyllde ju år i fredags och det blev enligt min mening en perfekt födelsedag!
Utav oss barn fick han en klocka och utav Lena fick han en öl och en kladdkaka som vi njöt utav igår tillsammans med jordgubbar och sprutgrädde. Mums! 

Vi har solat och badat i mängder och jag har fått sjuukt mycket färg!!! Min rumpa är lite röd men utöver det så är jag bara brun ;)  

Igår åkte jag, Malin och Alex hem och Lena åkte hem till sig och så sov Pappa, Ida och ••••••••• kvar till idag. 
Jag och Malin tillbringade kvällen framför netflix men det blev ändå en tidig kväll för min del, var helt slut utav all sol. 

Idag har jag städat, jag skurade ju golven och städade i badrummet och hallen däruppe häromdagen så idag har jag stor städat i vardags- och matsalsrummet, har skurat golven, dammsugit, tvättat alla filtar, skurat sofforna och vattnat blommorna. 
Nu har golvet snart torkat och då skall alla möbler tillbaka till sina platser :) 

Just nu sitter jag och redigerar bilder från Liseberg och ja, väntar på att golvet skall torka. 

Vi hörs, puss!





Kommentarer
Lena

Åh va nyfiken man blir, vem är denna ********?? ;)

Svar: Jadu, det är frågan ;)
Emma Palmgren

2014-07-13 @ 19:19:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0