Hemma från en grym dag!

Hej hallå! 

Idag har vi varit på Skrea Strand, där mötte vi upp Tomas, Nina och Hampus och så gick vi och la oss på "hundstranden" eftersom vi hade Spyker med oss. 
Vattnet var super härligt och det var lagom mycket vågor, jag och Malin tillbringade stor del åt att dyka ner under vågorna och någon gång i mitt liv skall jag minsann lära mig surfa! 

Vi var framme runt elva och låg på stranden till klockan 18:00, solen var inte framme mycket men Malin har ändå fått sjuukt mycket färg, det är helt sjukt, det är som att hon har dragit åt sig all sol och att alla på hela stranden har gett sin färg till henne. Usch jag är så avundsjuk. 

Iallafall så åt vi köttfärssås till middag och fikade innan vi åkte hem, Ida hade gett allt för att få stanna längre men Spyker började tröttna (jag med för den delen) så vi åkte hem lite tidigare än tänkt. 

Spyker var jätte duktig på stranden, han blev lite förälskad i en fin valp som var på stranden nästan hela tiden som vi var där och sedan var det en annan hund han gillade extra mycket.

Spyker är väldigt tydlig med sitt kroppsspråk och han snappar upp andra hundars signaler väldigt bra så det var några gånger som han inte riktigt gillade läget, det var tex en gång som två ägare kom med två lösa hundar som var helt uppspelta och som skällde redan innan dem kommit till vattnet och dem tyckte inte Spyker om, eller det gjorde ingen annan hund på stranden heller... Men ja, han skötte sig väldigt bra! 

Just nu står Malin och bakar chokladbollar och jag skall börja redigera och sortera bilderna från idag. 
Utöver det så blir det en lugn kväll, kanske tittar på något avsnitt utav True Blood senare bara. 

Kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0