Kan du:

Kan du:

1. Kan du röra på öronen?: Vet inte :o

2. Kan du slicka dig på näsan?: Ja det kan jag :)

3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Yes.


4. Kan din pappa lita på dig?: Ja!

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Haha, ja det hade jag väl klarar ;) 

6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja.

7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja!

8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Skulle gärna vilja men sedan ångrar jag mig lika fort igen, så jag vet inte ;) 

9. Kan du vissla?: Nej. :( 

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Tyvärr. Haha nej men jag har vääldigt svårt att köpa saker till mig själv och ibland är det väl bra antar jag men det är även sjukt jobbigt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0