Mot Falkenberg!

God morgon! 

Jag hoppas att ni har sovit gott för det har jag gjort i mitt ommöblerade rum, det är inte klart än men det blev så himla mycket bättre. 
Fick tillbaka min gamla dubbelsäng och vi har bestämt hur vi skall fixa resten utav möblerna så det känns kanon :) 

Nu sitter vi alla och äter frukost och tittar på tv, vi skall nämligen till Falkenberg över dagen och det ska bli jätte roligt. Farbror, hans fru och en kusin är där så vi skall dit och hälsa på. Blev väldigt spontant (detta bestämdes igår vid 23:30) så vi har inte bakat någonting gott att ta med oss men jag skulle gissa på att vi överlever ändå ;) 

Apropå att baka, så gjorde jag ugnspannkaka igår. Jag har varit sugen på det jätte länge trots att jag knapp kommit ihåg hur det smakade då det var minst 5 år sedan jag åt det... Så ja, jag gjorde det igår och fy tusan vad gott det va! Perfekt för mig som älskar pannkaka men som suger på att steka dem ;) 

Nej, nu måste jag packa ner badkläderna så att vi kommer iväg så fort alla ätit upp. 

Vi hörs, kram! 


Före:


Efter: 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0