Två

Kom hem från gymmet klockan två men har haft fullt upp sedan dess. 

Det gick jätte bra på gymmet idag och istället för att små fuska som jag tyvärr brukar göra när jag tränar själv så puschade jag mig själv och ökade på vikterna några steg, det var ovanligt skönt att gymma och det var knappt något folk där vilket gör det mycket lättare att träna och fokusera på sig själv. 

Iallafall så har jag sedan klockan två suttit och fixat på min nya blogg. 
Eller, blogg och blogg, det blir mer som en portfolio där jag kommer lägga upp mina favorit kort som jag fotograferat. Så bloggningen kommer fortsätta på denna bloggen :) 

Nu skall jag kolla med pappa om vi skall åka och handla innan det är dags att börja med maten. 
Blir ett kvällsdopp i kväll igen vilket jag ser fram emot :) 

Lördagens (?) middag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0