Vildsvin, snygga brandmän, western & sol.

Tror rubriken summerar dagen väldig bra ;) 

Vi kom fram vid elva, tittade på dem fina hästarna, åt helgrillat vildsvin med potatisgratäng, tittade på en piskshow, åt godis, tittade på ännu en hästshow och sedan klockan 14:00 gick vi till Willys och handlade mat. 

Nu är vi hemma så vi skall sätta oss och äta glass ute i solen, härligt med sommar! 

Idag skall jag sitta och redigera bilderna från dagen så att jag kan skicka dem till Kinna Ropers, dem kom nämligen fram och frågade om jag kunde skicka några bilder till dem som dem kan använda vilket jag självklart ställer upp på, tror det blev några bra bilder iallafall :D 

Kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0