Äntligen ligger jag i sängen.

Som rubriken lyder ligger jag äntligen nerbäddad i min sköna säng, det har varit en psykiskt stressig dag. Däremot är klockan inte alls så mycket som det känns som att den är, knepigt. 

Nu på kvällen har jag tvättat, städat och diskat. 
Tvingade även A&I att åka och slänga skräp, vi har skjutit upp det ett bra tag så det blev ca fem påsar fulla med bara plast. Diskmaskinen är tömd och laddad och jag har tvättat två maskiner tvätt som nu hänger på tork. 

Under tiden jag har gjort detta har jag hjälpt M med läxan, hon skriver nämligen en inlämningsuppgift om flyktingar som skall in imorgon (torsdag). 

Åh vad jag längtar tills det är mitt hem och mina barn som jag pysslar om och hjälper... Men tills dess får mina syskon duga ;) hehe. 

Jag har precis tagit ett välbehövligt fotbad och smörjt in mitt ansikte, och jag är såå redo att sova, mina ögon går i kors nu... 

Vi hörs imorgon






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0