Åtta timmar..

Oj, mitt "strax" blev visst lite längre än jag tänkt, men jag fastnade framför datan. Har tittar på första Arn filmen och PS. I love you, bra filmer båda två. 

Iallafall, nu skall jag berätta om min promenad ;) 

Jag och Spyker tog en buss till Kärra klockan elva, typ tredje gången Spyker åker buss och han skötte sig utmärkt, låg i mitt knä och tittade sig omkring, duktig älskling. 
När vi kom fram gick vi till hästarna, jag smörjde in Rullan och gosade med dem andra hästarna, Spyker fick leka lite med deras hund som var ute i trädgården och sedan började vi gå hem. 

Vi gick till Sätila och när vi kom fram var det lagom tills att Ida skulle sluta så jag satte mig utanför skolan och väntade på henne. När Ida slutade frågade jag om hon ville gå med mig och Spyker hem eller ta bussen och hon valde att gå med oss så vi började promenera den sista biten hem. 

Sammanlagt blev det för mig och Spyker en promenad på 11 km på 2h och 34 minuter, hade ju gått mycket snabbare om jag gått utan honom för då hade jag kunnat jogga och hålla ett högre tempo, men framförallt så hade jag inte behövt stanna och kissa hela tiden ;) haha nej men det var en härlig promenad! 

Imorgon skall jag plugga och åka till gymmet med Alex, han är nämligen ledig imorgon så vi kan åka när vi vill, så himla skönt att inte behöva åka någon speciell tid :) 

Nu skall jag sova, vi hörs imorgon. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0