crazy

Hej hallå! 

Har inte haft någon ork till att blogga alls denna helgen, men det har varit två lugna dagar med plugg vilket jag verkligen behövde. Det sista svenska uppdraget innan sommarlovet är inskickat och på onsdag ca kl 09:30 har jag gått på sommarlov, så skönt! 

Dessvärre avslutar jag min termin med naturkunskapsexamination vilket jag inte alls ser fram emot, usch vad nervös jag är... 

Satt ute i solen och åt frukost i morse och fick faktiskt färg, skönt det för nu är solen täckt av massa moln, får hoppas att dem tittar fram om en stund :) 

Idag skall jag plugga inför naturkunskapen och bara ta det lugnt, ikväll får det bli en joggingrunda och lite övningar. 

Vi hörs senare, puss




Bilder från gårdagens joggingrunda :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0