Dancing in the sun

Nu har jag, pappa och Malin nästan precis varit ute och cyklat. Vi cyklade längst vägen till Hyssna handel där vi handlade och sedan cyklade vi hem. Jag glömde sätta på Runkeeper påvägen hem igen (pausade när vi handlade) men påvägen dit blev det 3 km på 18 minuter och påvägen hem blev det samma sträcka på ca 10 minuter. 
Jag stannade däremot nere vid korsningen då jag absolut hatar att cykla på asfalt, det är så himla mycket roligare att cykla på grus och i skogen, tur att det kommer bli mest grusväg till Eksjö! 

Nu skall vi grilla korv och ikväll blir det lite plugg och filmtittande. 

Skriver om morgondagen i ett senare inlägg, puss

Utsikten genom köksfönstret. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0