Djupa andetag

Nu sitter jag i soffan och försöker landa lite, jag är nu klar i ännu en kurs, jag fick C i naturkunskapen och jag har SOMMARLOV!!! 

Muntan gick okej, måste tacka Anonym ännu mer för din kommentar för utan den hade jag varit rökt! (Hehe) 
Dem första frågorna om atomerna och grundämnena kunde jag bara grunderna om, då jag inte alls hade fokuserar på att plugga på det och senast jag riktigt pluggade om det var i åttan... så ja. Men när han sedan frågade om bl.a. Östersjön och DNA kunde jag prata på mycket och flytande vilket gjorde att jag fick ett C. 

Däremot fick jag inte visa upp mina kunskaper om hur en växt- och djurcell ser ut, haha jag har nämligen ääääntligen (efter typ 7 år) lärt mig hur dem ser ut, cellkärna, cellmembran m.m 
Jag svär, jag har aldrig kunnat det utantill innan och nu när jag äntligen kan det får jag ingen fråga om det, haha så typiskt ;) 

Men jag fick C och jag är nöjd!
På mitt första uppdrag fick jag B, men då hade jag en annan lärare, nu på dem två sista uppdragen fick jag C och då rättade samma lärare som jag hade på muntan vilket betyder att jag inte sänkt mig. Eller, det beror ju på hur man ser det, men jag väljer att se det så ;) 

Nu skall jag bara vara en liten stund och lugna ner mig och sedan skall jag lägga upp bilder på bloggen, har ju lovat er massa bilder som jag sedan aldrig lägger upp så det skall jag fixa idag. Det är dåligt väder och jag har SOOOMMARLOV så varför inte sitta framför datan och uppdatera er? :) 

Kramar! 

Tummen upp :D 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0