!

Blev en cykeltur till hyssnahandel, jag och Alex cyklade i förväg och handlade kött och gott till ikväll. Sedan mötte vi upp dem andra och så cyklade vi hem. 

Blev en runda på ca 11 km i regn, sol och värme. Vägen var däremot väldigt rolig att cykla, älskar att cykla över stock och sten i skogen. 
Dem andra cyklade ju iförsig längre än mig och Alex då dem kom fel och kom in på världens omväg men det var jag som hade min mobil och Runkeeper i cykelkorgen så lägg till några kilometer så vet ni hur långt dem cyklade.

Nu håller vi på och fixar med maten och undertiden den blir klar skall jag köra ett litet träningspass så att jag kan hoppa in i duschen direkt när jag ätit för efter duschen måste jag plugga. 

Imorgon skall jag plugga, ha mentorssamtal och åka till gymmet. Jag köpte ett nytt busskort i fredags så nu jäklar skall jag gymma igen, dessutom gäller det 24/7 från och med idag om jag inte kommer ihåg helt fel vilket är gryyymt! 

Vi hörs senare 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0