Ett år av kärlek, sorg och vrede.

Tänk att det har gått ett helt år sedan det första kortet togs... Och tänk vad mycket som har hänt sedan dess, sjukt mycket! 

Jag älskar mina syskon obeskrivligt mycket och det finns nog inget jag inte skulle göra för dem, och det tror jag att dem vet efter allt vi har gått igenom detta året. 

Jag älskar er! 

Ett år sedan, taget ute i Kärra efter att dem slutat skolan. Alex hade slutat nian och gjorde sig redo för att börja på gymnasiet och jag väntade spänt på att få börja på Korr.

Taget i fredags ute i trädgården "i" nya huset, efter att syskonen haft avslutning. Tänk hur mycket vi har utvecklats och kämpat detta året?! Alex har minskat i både vikt och omkrets och klarar nu av att jogga ca tre kilometer utan att kroppen säger ifrån. Det har varit ett grymt år, både bra och dåligt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0