Fullt upp!

Nu är det fullt upp skall ni veta, mycket att förbereda! 

Igår åkte jag, pappa, Malin och Ida in till Göteborg och köpte underkläder inför cykelsemestern och när vi kom hem åt vi lasagne och kollade på film, en kompis till familjen följde med hem från Göteborg och åkte hem idag efter att hon följt med till kyrkan imorse. 

Nu på kvällen har jag klippt Malin (blev cp, mega, sjukt snyggt!!! Är helt förbluffad över mig själv!) och Ida (blev också riktigt snyggt!).
Jag har nästa  precis varit hos hästarna med Alex, kommer sakna dem små trollen när vi är borta.... 

Förövrigt så har jag tidsinställt massa inlägg till bloggen, än så länge ca 22 inlägg men har några kvar att fixa.

Yes, det är min helg i korta drag helt enkelt ;) 

Nu skall jag titta runt lite på nätet, sätta på en tvätt till och sedan titta på en film med Malin. 

Kram

Åka moppe ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0