Gymmet

Har nästan precis kommit hem från gymmet, körde fokus på ben och rumpa men även lite mage. Måste börja köra lite mer armar men det är nog det tråkigaste av allt, äh det är bara att köra på ändå. 

Jag värmde upp med lite intensivare jogg på bandet i 10 minuter och avslutade på samma sätt, jag var i stortsätt helt ensam på gymmet så jag kunde ta vara på tiden vid maskinerna och köra i min takt. Ett väldigt skönt pass blev det iallafall :) 

Nu skall jag kolla om det slutat regn och så ska jag följa med pappa och handla, efter det måste jag plugga, usch jag skjuter verkligen upp det just nu... Och jag har redan panik inför naturkunskaps examinationen som jag har på onsdag, åhhhh jag. vill. inte. Men jag måste och bara jag får E är jag nöjd. Usch.

Vi hörs senare, puss

Bamse längst bort, Celika i mitten och Lixsa närmast :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0