Hej hi hallå

Idag är det exakt en vecka kvar tills vi börjar våran cykelsemester och vid (förhoppningsvis) den här tiden nästa torsdag är vi framme vid vårat första stopp för att sova, jag är grymt taggad! 

Idag har jag och pappa varit i stan och hämtat cykelkärran vi får låna utav pappas förra klasskompis, han körde oss dessutom hem vilket var väldigt snällt :) 
Resten utav dagen har jag planerat och fixat, det är mycket att planera och förbereda, skulle egentligen varit med Pernilla idag men fick flytta upp det då jag har massa att göra inför nästa vecka, tråkigt men nödvändigt! 

Spyker kommer dessutom följa med oss då ingen kan passa honom, men ärligtalat så gör inte det så mycket, det blir lite mer att ta med sig och så men utöver det så skall det bli roligt att han följer med :) 

Yes, nu blev det mycket prat om semestern, haha men jag är sjukt förväntansfull :D 

Igår läste jag ut boken "Allt för min syster" och jäklar vad förbannad jag blev. Jag har sett filmen många månger och den är riktigt bra och boken var också riktigt bra, men hallå eller, vad tänkte dem med när dem gjorde filmen?! Nu ska jag inte avslöja för mycket men vafan (!) man kan ju inte ändra hela slutet!! 
Nej usch, så stor förändring tycker jag inte det är okej att man gör när man en film från en bok. 

Nu skall jag planera lite inför nästa vecka med pappa, kolla på film och mysa med Malin, Lena och Ida. 

Kram 


Gårdagens promenad/joggingrunda med Spyker :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0