Hej

Ville bara titta in och säga hej innan jag tillåter mig själv att somna, är sjukt trött! ;) 

Jag åkte hemifrån 11:04 och hem hem 21:24 så det blev en riktigt låg men härlig dag, längre än jag tänkt men också mycket bättre än vad jag tänkt mig :) 

Jag och Pernilla tog en fika i stan innan vi strosade omkring i solen ett bra tag, sedan åkte vi hem till henne och cyklade till en badplats som ligger ca 15 minuter från hennes hus och där fick hennes hund bada och leka med pinnar. Var hemma hos henne i någon timma efter det innan jag tog bussen in till Göteborg igen och så åkte jag hem. Fick träffa hennes mamma igen som jag inte träffat på ett bra tag och så fick jag träffa Pernilla's kille, så det var väldigt roligt. 

Vi har redan bestämt att vi skall ses snart igen och denna gången dröjer det nog inte fyra år ;) 

Nu skall jag sova, skall nämligen upp klockan 06:20 imorgon och följa med pappa till skolan och så ska vi handla mat inför midsommar, härligt men jag kommer vara både trött i huvudet och i benen från idag ;) 

Nä, nu säger jag sov gott på riktigt, Sov gott! 

Ända bilden jag tog idag... Tog inte ens en bild på min blåbärspaj?!! Haha ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0