Hör fåglar sjunga glatt

God morgon allihopa. 
Jag har varit vaken sen sju egentligen men jag har legat i sängen och tänkt på livet och myst med Spyker. 

Gårdagem blev jätte bra. Jag åkte in vid elva, gick runt i stan, åt frozen yoghurt och chokladbollar. När pappa slutade vid tre tog vi tåget till Kungsbacka där vi sedan tog en buss till Alex. 
Det var jätte roligt att titta på allas bilar och det var väll två stycken som var bäst, tyvärr gick Alex lags bil sönder men dem var duktiga ändå. 

Roligast av allt var nog att se Alex jobba med bilen, för det var han som svetsade och höll på när bilen gick sönder. 

Allt var klart 18:30 så då tog vi bussen till kungsmässan, handlade mat och sedan åkte vi hem. När vi kom hem åt vi varma mackor och sedan gick vi och la oss. 

Nu skall jag byta om och äta frukost för om en timma har jag tänkt ta en buss till Kärra med Spyker, gå till hästarna och pyssla om dem lite. Blir säkert jätte bra :) 

Vi hörs sen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0