Idag är det dax!

Tänk att mina barndomskompisar och gamla klasskompisar tar studenten idag, fy fasen vad stolt jag är!! Men lite extra stolt är jag ju över min fina vän Therese, du är bäst! :D <3 

God morgon föresten! 

Jag gick upp nu vid sju för att hjälpa Malin med det sista på läxan och se till så att Ida äter frukost. 
Tvätten från igår är uthängd i solen och jag hoppas att min kjol hinner torka innan jag skall åka idag... 

Idag blir jag hämtad utav Matilda och så åker vi till skolan, innan dess skall jag tömma kameran, måla mina naglar och bestämma vad jag ska ha på mig. Haha, jag vet att jag skall ha min svarta kjol men mer än det vet jag inte riktigt, men det löser sig :) 

Nä nu får jag ta och sätta fart, kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0