Jag vet inte längre.

Woho vad jag är duktig på att uppdatera... 
Har varit upptagen eller så har jag bara inte orkat blogga, sånt är livet. 

Jag tänker inte gå in detaljerat på vad jag gjort undertiden det ekat tomt här, möjligtvis i ett senare inlägg när jag har lite mer tid, men midsommar helgen var den bästa på flera år och jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra efter studenten, allt känns mycket lättare nu. Men idag är ändå en dålig dag där jag bara inte vet, det är tomt i huvudet, jaja. 

I vilket fall så sitter jag i köket och lagar mat, väntar på att potatisen skall koka klart och tänkte därför blogga undertiden. 

Ikväll skall jag och Malin ha en myskväll med hemmagjord ansiktsmask, chips och film & serie, awesome!

Vi hörs mer senare, lovar att blogga iallafall ett inlägg senare ikväll :) 

Bild från gårdagens jogging runda :) 


Kommentarer
Anonym

Kan du inte berätta om dina planer efter studenten :)?

Svar: Jo absolut kan jag göra det, jag skall hålla lite på det först då det är ett ganska stort beslut och jag vill vara hundra procent säker på att det är någonting som jag verkligen vill göra efter studenten, men när jag väl har bestämt mig så kommer det upp här på bloggen :D
Emma Palmgren

2014-06-26 @ 11:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0