Känns bättre

Nu äntligen hörs vi igen, jag har sedan vi hördes senast pluggat gärnet vilket verkligen har gjort resultat, känns mycket bättre nu! 

Kan även passa på och tacka Anonym för din kommentar, jag har samma lärare som du hade och jag har tagit till mig utav det du skrev, tack för hjälpen! :) 

Ja, alltså, jag är grymt nervös inför imorgon men jag kan med handen på hjärtat säga att jag är nöjd oavsett. Jag har en bra grundkoll på det mesta och lite större koll på vissa saker. Skulle det gå skit imorgon är det för att jag får hjärnsläpp eller för att han ställer "fel" frågor, haha nej men ni fattar ;) 

Nu ligger jag iallafall i sängen i pyjamas, insmord och fixad, redo att sova helt enkelt. 
Men innan det skall jag skriva ner några inlägg, har massa inspiration just nu så det är lika bra att passa på :) 

Upp klockan sju imorgon, PW'a med Spyker, tvätta håret och sedan förbereda mig för examinationen klockan nio, aaaah, panikattack... 

Vi höres, kram

Haha, sant! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0