Klockan tickar

Nu är klockan strax läggdags, sitter nämligen uppe och väntar på Alex som sitter på bussen påväg hem från skolan. Det var en full man på bussen som ramlade och slog i bakhuvudet så bussen stod stilla i delsjömotet i en halvtimma eller något medan dem väntade på ambulans, men nu är Alex påväg hem iallafall. 

Imorgon händer det grejer och det skall bli jätte roligt!
Ida och Malin kommer åka med pappa till Göteborg på morgonen medan jag stannar hemma och går ut med Spikirus (Spyker) och sedan åker jag in till stan vid lunch. 
Då tar jag med mig chokladbollar som Malin stått och bakat nu på kvällen och så köper vi något mer gott att äta och är det bra väder har vi tänkt sätta oss i solen och äta och njuta tills pappa slutar skolan vid tre. 

Efter det skall vi åka till Kungsbacka där Alex klass skall ha elbils race, dem har alltså i grupper byggt egna el bilar som dem imorgon skall tävla med mot varandra, sjukt roligt! Kameran åker med så jag kan ta lite kort :) 

Nu hörde jag bussen komma så nu säger jag sov gott, kram 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0