Lycka.

Just nu är jag lycklig, en sådan härlig känsla! 
Har helt underbara människor i mitt liv vilket gör mig väldigt glad, det är sommarlov och jag har roliga saker planerat framöver :D 

Imorgon skall jag in till Gbg och träffa en gammal kompis :) Pernilla och jag umgicks mycket när jag var runt 14 år och jag var skötare på hennes hästar Felix och Alki ett tag. Så vi skall träffas och ta en fika inne i stan plus att jag skall köpa två böcker utav henne, awesome ;) 

Förutom det så skall jag städa inför midsommar, men det får vänta tills imorgon för nu ikväll skall jag spela badminton och läsa, blir nog att prata i telefon ikväll men utöver det är det lugna puckar. 

Nu skall jag fortsätta läsa. 

Hörs! 

Skolavslutnings efterrätt, sjukt gott!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0