Min vecka:




Såhär kommer min vecka se ut, kommer i för sig jogga varje dag men jag skrev inte med det i slutet utav veckan, jaja. 

Examination på onsdag och jag har Aldrig varit så nervös inför en munta som jag är inför denna. Jag har haft B och C på mina uppdrag så om jag sänker mig något steg gör det ingenting för usch vad nervös jag är. 
Naturkunskap och jag har faktiskt koll på grunderna på mina uppdrag, behöver bara studera in vissa begrep och jag vet att jag suger på hur en växt och djurcell ser ut vilket jag måste få in i huvudet. 
Men det som gör mig nervös är att det kan komma frågor som inte har varit med i uppdragen, hur mycket tror dem det får plats i min hjärna?! haha nej men usch... 

Utöver muntan så händer det bara massa roligheter denna vecka, vilket är helt underbart. Jag försöker även peppa mig själv och tänka på att på onsdag efter examinationen (ca 09:30) så har jag sommarlov, hur bra låter inte det?! 

Släktträffen på lördag ser jag lite extra framemot då vi inte har kunnat vara med på flera år, eller resten utav familjen var där för två (?) år sedan medan jag och Lena var på Julias konfirmation, så för dem var det inte så himla länge sedan. 

Nu skall jag lägga mig ute i solen och plugga inför den förberedande muntan idag... 

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0