Nedräkning

God morgon (okej, jag har varit vaken i flera timmar men jag skriver god morgon ändå) 

Idag är det bara 3 och en halv dag kvar tills vi börjar cykla, iförsig räknas kanske idag bara som en halv dag och då är det bara tre dagar kvar... Haha jaja, det är inte långt kvar iallafall! 

Det kommer bli en riktigt bra dag idag, först nu på förmiddagen skall jag fixa med tvätten och tvätta håret och vid två tiden skall vi åka in till Göteborg för att äta middag hos mormor, tanken är att vi skall grilla på hennes nygjorda uteplats så det skall bli jätte mysigt :D 

Jag funderar på att köpa med mig en klänning hem som jag såg när vi var i stan i lördags, det är ju rea överallt så jag kanske passar på... Det återstår att se ;) 

Ja, nu vet ni vad som händer idag, förövrigt skall jag fixa inlägg här på bloggen och små packa. 
Bäst jag sätter fart nu, kram 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0