Söndag

Hallå! 

Gårdagen blev sjukt bra, spontan och grym! 
Jag kom nämligen på att Malin och Ida hade presentkort på SF bio så jag föreslog att dem skulle åka och kolla på film. 

Så vi lagade mat tidigare än vanligt och så tog vi bussen in till Göteborg 18:34, det är något speciellt med Göteborg en fin somnar kväll... Jag hade absolut kunnat tänka mig att bo i Göteborg.
Vi hämtade iallafall ut M&I's biljetter och sedan gick vi runt i stan innan vi lämnade av dem på biografen. 

Undertiden dem tittade på film gick jag, pappa och Alex runt i Göteborg, haha tror vi såg hela Göteborg på dem där 95 minuterna ;) men det var jätte mysigt, vi stannade på en restaurang/krog och så köpte pappa en öl. Så vi satt vid hamnen och såg solen gå ner medan pappa drack öl och jag och Alex åt chilinötter.  

Efter det tog vi 22:53 bussen hem och när vi kom hem fixade vi oss och sedan gick vi och la oss efter en grym lördagskväll. 

Idag gick jag upp vid tio, så nu är frukost i magen, en tvätt är uthängd och en ny är i maskinen. 
Pappa är ute och klipper gräset och när han är klar skall vi ut och cykla, har föresten något att berätta men det tar jag i ett annat separat inlägg ;) 
Ikväll är det plugg som gäller och så skall jag träna. 

Vi hörs senare, kram 

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0