Tar mig tid.

Hej hallå! 

Nu äntligen har jag lite tid att blogga, jag passar på att titta in här medan bilderna laddas upp. Jag sitter nämligen och redigerar alla bilder från Therese's student, 112 bilder bara så det går rätt fort faktiskt :) 

Släktträffen igår var super härlig men den får ni ett inlägg om senare, så fort jag har tid. 
Kan summera dagen med "åhhh vad jag äälskar barn!" hehe... <3 

Idag har jag solat och fixat bilder, känns segt att sitta inne vid datan när det är helt underbart väder men jag måste få klart bilderna någon gång och förhoppningsvis håller vädret i sig i några dagar till ;) 

Vi hörs. Njut utav vädret nu hörni, kram! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0